środa, 10 listopada 2010

Na początek trochę o mnie

Nigdy nie byłam super chuda, wręcz przeciwnie zawsze wydawało mi się, że mam za dużo ciała i jako nastolatka, wybierałam raczej luźne, nie przylegające zbyt do ciała ubrania. Paradoksalnie teraz po latach, gdy oglądam zdjęcia sprzed 10-12 lat, uważam, że miałam całkiem niezłą figurę i bardzo chętnie zamieniłabym się na tamto ciało :-) 

Tak to już z nami jest, że trudno nam cieszyć się tym co mamy i chcielibyśmy mieć więcej lub lepiej i dopiero oglądając się wstecz widzimy, jak wiele posiadamy.

Jestem podwójną mamą. W pierwszej ciąży przytyłam prawie 20 kg, w drugiej było to już bardziej w granicach normy czyli ok. 12 kg. Nie udało mi się jeszcze nigdy powrócić do wagi sprzed pierwszej ciąży (choć jakiś rok temu byłam już bardzo blisko), ale też nigdy nie dążyłam do tego za wszelką cenę. Owszem miło by było, mieć tamto ciało, a z drugiej strony chyba przeszłam już sporą metamorfozę i bardziej pokochałam siebie i swoje "nowe" ciało. Po drodze zaliczyłam kilka zrywów pt. odchudzanie i zdrowe odżywianie, ale nigdy nie stało się to moją obsesją i starałam się trzymać zdrowy dystans do tego. 

I taki będzie ten blog. Bez spinania się i parcia na szybki sukces wagowy. Będę dzielić się moimi doświadczeniami, moimi przemyśleniami i mam nadzieję, że dowiem i nauczę się czegoś nowego od Was :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz